Utasfigyelő

Számos olyan blog létezik már, ahol az utasok tehetnek panaszt, észrevételt a közlekedési cégekkel szemben, de nincs olyan hely, ahol a közlekedési dolgozók tehetnének panaszt az utasokkal szemben. Pedig lehetne rájuk is panasz bőven. Ezért hoztuk létre ezt a blogot, ahol a "másik oldal" is elmondhatja a véleményét moderálás és hozzászólások törlése nélkül. Természetesen az Utasok is panaszkodhatnak az utastársaikra, hisz nekik van közvetlen kapcsolatuk egymással, őket mégjobban zavarhatja 1-1 utas ténykedése. Írjatok bátran történeteket!

Kapcsolat

Ha neked is lenne észrevételed, panaszod az utasokkal kapcsolatban és szeretnéd megosztani mindenkivel, akkor írj nekünk e-mailt és amint tudjuk, publikáljuk.

Ha bármilyen egyéb észrevételed, véleményed van a bloggal kapcsolatban, amit nem szeretnél mindenkivel megosztani, akkor is megkereshetsz minket e-mailben.

Az e-mail címünk:
utasfigyelo@gmail.com

BKV Dícsérő

Nincs megjeleníthető elem

2010.12.17. 12:19 Chan0P

Egy végzős középiskolás bocsánatkérése

Egy végzős középiskolás az alábbi levelet küldte az e-mail címünkre, melyben a korábban tanúsított viselkedéséért szeretne elnézést kérni utólag az érintett BKV buszvezetőktől.

Reméljük, hogy az érintett buszvezetők is olvassák majd ezt a bocsánatkérést.

A levél küldőjétől pedig ez egy nagyon szép gesztus, szívesen várunk ilyen jellegű leveleket is az e-mail címünkre.

A levél:

Üdvözletem!

Egy átlagos közép iskolás diák vagyok és azért írok, hogy pár rossz cselekedetet, melyet  BKV-s dolgozók ellen tettem bevalljak és bocsánatot kérjek értük.

Mint, ahogy az lenni szokott, diák, késve ébredt, sietett a buszhoz, ami késett, gyűlt benne az idegesség, hogy vajon mennyit fog késni az iskolából és volt egy pont ahol rossz emberen töltötte ki a haragját. Természetesen a sofőr nem tűrte a vele szembeni sértéseket és leszállított a buszról. Az iskolába 50 perc késéssel értem el.
Akkor nagyon dühös voltam és még inkább a pokolba kívántam az egész rendszert és minden tagját, de azóta lehiggadtam, elgondolkoztam és szeretnék bocsánatot kérni a sofőr úrtól.              Kérem bocsássa meg viselkedésem, nagyon sajnálom amiket mondtam!

Egy másik esett mikor már a hétköznapi idegesítő tényezők elvonultak és önfeledten szórakoztunk a barátokkal.
Szombat este az éjszakai buszon, ugyebár mik vannak ott? Részegek, alvó utasok és persze tömeg nyomor. A hétvégi mulatozás természetesen nem alkohol nélkül történt így a viselkedésem is feltűnő volt.
Miután felszálltam a buszra egy barátommal, hangosan, zajongva beszéltünk és ezzel zavartuk a többi utast és a vezetőt is. Mint bármely más ember ő sem tűrte, teljesen jogos alapon szép hangnemben megkért, hogy hagyjuk abba és ne zavarjunk senkit. Erre én elküldtem meleg égtájakra és felhívtam a figyelmét, hogy az ő dolga a vezetés és koncentráljon arra, természetesen nem így.
Ez a fajta viselkedés teljesen elfogadhatatlan, nem is értem, hogy tűrhette. Minden esetre én nagyon sajnálom, hogy olyan szörnyű dolgokat vágtam a fejéhez és akadályoztam a munkájában, amit jól végzett és próbált még jobban végezni.         Nagyon sajnálom, kérem bocsásson meg nekem!

Tisztelettel: Z.O.H. egy végzős középiskolás.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://utasfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr82521648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása